Welke trefwoorden voor zoekmachine optimalisatie

Trefwoorden zoekmachine optimalisatie spelen nog steeds een grote rol in SEO , maar de vraag is , denk je zoekwoorden correct ? Omdat zoekmachines zijn beter in het herkennen van groepen van gerelateerde zoekwoorden en liever inhoud die van nature is geschreven (in tegenstelling tot de inhoud waar specifieke zoekwoorden worden geforceerd en onnatuurlijk gevuld in de inhoud ) , vele deskundigen adviseren een SEO- strategie die zich richt op onderwerpen , of groepen van gerelateerde zoekwoorden en voorwaarden , in plaats van te proberen om een ” exacte zoekwoord ” een bepaald aantal keren op elke pagina te herhalen .
Bij het schrijven van uw inhoud, rekening houden met het onderwerp bij de hand en de zoekwoorden die mensen kunnen gebruiken om te zoeken voor uw bedrijf. Door veranderingen in de zoekmachine algoritmen , weet exacte zoekwoorden niet spelen zo sterk een rol . Maar , moet je nog steeds de belangrijkste zinnen met betrekking tot de kern onderwerp bevatten . Bijvoorbeeld, laten we zeggen je hebt tandheelkundige website en u zich kunt concentreren op het onderwerp van flossen . Uw inhoud moet in een veel natuurlijkere manier worden geschreven dan alleen het herhalen van het woord ” flossen ” over en op dezelfde pagina . Gebruik in plaats daarvan een natuurlijke variatie van trefwoord zinnen zoals ” waarom zou ik flossen , ” ” flossen voordelen , ” en ” hoe belangrijk is flossen ” in uw inhoud te helpen zoekers uw website vinden wanneer ze zoeken .
Dus , als uw SEO-strategie is nog steeds geobsedeerd door exacte zoekwoord , zoekwoord dichtheid en keyword stuffing , is het tijd om je spel te werken en poetsen van uw inhoud . En , sprekend van de inhoud …
2 . Bent u het regelmatig publiceren van Fresh , Relevant, geoptimaliseerde inhoud van uw site?
Heb je ooit gehoord van de uitdrukking “Content is King” ? Nou, voor kleine bedrijven SEO , deze verklaring ringen waar . In feite , het is waar voor elk bedrijf , groot of klein , dat is waarom content marketing zo belangrijk is geworden in online marketing vandaag. De eerste component van content marketing die kleine bedrijven nodig is om ervoor te zorgen dat hun SEO strategieën omvatten het publiceren van nieuwe , relevante content van hun sites .
Dat komt omdat het creëren van nieuwe , relevante inhoud geconcentreerd rond uw belangrijkste onderwerpen en trefwoorden helpt uw ​​website verschijnen wanneer mensen zoeken naar onderwerpen en relevante zoekwoorden voor uw bedrijf . Hoe meer je inhoud die mensen helpt uw site te maken , hoe meer zoekmachines het als relevant en gezaghebbend , het helpen vergroten van uw zichtbaarheid op de zoekmachines .
De meest populaire manier om inhoud regelmatig publiceren van uw kleine zakelijke website is een blog – en post het regelmatig ! U kunt een mix van originele , geoptimaliseerde inhoud te gebruiken, zoals educatieve berichten , infographics , foto’s , video’s en ebooks , samen met samenvattingen en links naar relevante content anderen delen hebben online gedeeld ( maar zorg ervoor dat je het toeschrijven van het goed ) !

Comments are closed.